Smart badge vs visit connect

SMART BADGE (TOUCH & COLLECT)

  • Op initiatief van de bezoeker
  • Alle exposanten kunnen hun info verspreiden via de reader (info opgeladen op My Easyfairs)
  • Geen gesprek nodig met de bezoeker, installeer de reader op uw stand en zij krijgen automatisch uw informatie toegestuurd.
  • GoLeads/GoPlus exposanten ontvangen een bezoekerslijst met data uit de registratie als ze bij u op de stand gescand hebben. GoVisibility exposanten krijgen enkel het aantal touches te zien.
    Voorbereiding: zet zoveel mogelijk bedrijfsinfo op My Easyfairs. U krijgt tijdens de opbouw de reader op uw stand geleverd.

VISIT CONNECT APP

  • Op initiatief van de exposant.
    Alleen exposanten met een GoLeads of GoPlus kunnen deze app gebruiken.
  • U kan de app op één (GoLeads) of drie (GoPlus) toestellen installeren.
  • Kwalificeer leads door vragen te stellen en notities te nemen in de app.
    Verzamel alle informatie op één punt.
  • Lead opvolging: contacteer de bezoeker na de beurs.
    Voorbereiding: download de app en activeer uw licenties op het toestel dat u op de beurs gaat gebruiken. U bent nu klaar om bezoekersbadges te scannen op de beurs!

U kan ook op voorhand vragen toevoegen in de portal voor een optimale lead opvolging (niet verplicht).

Extra licentie(s)
Wenst u extra licenties? U kunt er bijbestellen via de webshop in My Easyfairs. Bovendien kan u ook een tablet huren via de webshop indien u liever uw persoonlijk toestel niet gebruikt.