Lancering cloud versie van Yokogawa’s Oprex Managed Service

Lancering cloud versie van Yokogawa’s Oprex Managed Service

Een oplossing die monitoring en onderhoud op afstand van OT/IT-assets in het veld ondersteunt met behulp van een door Yokogawa geleverd cloud-platform

Delen:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

Yokogawa kondigt de release aan van OpreX™ Managed Service cloud versie. Een oplossing die monitoring en onderhoud op afstand van OT/IT-assets in het veld ondersteunt met behulp van een door Yokogawa geleverd cloud-platform. Door het visualiseren van informatie over de prestaties, betrouwbaarheid en veiligheid van alle fabrieksapparatuur, helpt de oplossing ongeplande downtime tot een minimum te beperken. Deze nieuwe versie wordt aangeboden als onderdeel van de OpreX Sustainable Maintenance portfolio.
Ontwikkelingsachtergrond:
Onverwachte shutdowns van fabrieken resulteren in extra werkzaamheden en hogere onderhoudskosten. Ook leidt het tot gemiste productiemogelijkheden, aanzienlijke economische verliezen en een verminderde geloofwaardigheid van het bedrijf. Naarmate de OT/IT-convergentie versnelt en monitoringsystemen voor productiefaciliteiten steeds meer worden geïntegreerd met productiebeheer en informatiesystemen om de efficiëntie te verbeteren, is er een groeiende behoefte aan oplossingen die passende onderhoudsactiviteiten voor het gehele complexe systeem mogelijk maken, het systeem beschermen tegen veiligheidsrisico’s en de productie-efficiëntie optimaliseren in termen van zowel veiligheid als efficiëntie.

Om aan deze behoeften te voldoen, lanceerde Yokogawa in september 2020 de OpreX™ Managed Service om de monitoring en het onderhoud van assets te digitaliseren. Met de ontwikkeling van de OpreX Managed Service Cloud editie, is het nu mogelijk om een oplossing te bieden die meer klanten kunnen inzetten met minimale doorlooptijd en kosten voor gestandaardiseerde functies.

Contactinformatie

Stuur ons een bericht