Schneider Electric Systems Belgium

Service Manager Assistant

Ontdek de mogelijkheden om te werken voor een internationaal, dynamisch en verantwoordelijk bedrijf dat de ontwikkeling van hun medewerkers wereldwijd bevordert. Iedere dag streven wij er naar dat onze medewerkers aan hun persoonlijke doelen werken en op deze manier hun carrière kunnen vormgeven. Wij zijn dan ook trots benoemd te zijn door Linkedin als top 25 ‘werkgever van keuze’ en door Corporate Knights als meest duurzame bedrijf ter wereld. Ontdek hoe onze waarde en unieke positie jou laat kiezen voor Schneider Electric als (toekomstige) werkgever!

Delen:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

Jouw verantwoordelijkheden:

Het gebruiken van geautomatiseerde systemen voor de invoer van data, rapportage (instra stat)
Vragen van klanten met betrekking tot orders, facturen en orderbevestiging afhandelen
Administratie van return-material
Magazijn Beheer (Managen en controleren van materialen ontvangen vanuit de fabriek of van externe leveranciers)
Ontvangen van alle goederen, checken packinglist, communicatie naar inkoper en projectfolder, boeken in SAP van de goederen ontvangst voor alle ontvangen materialen.
Voorbereiden van alle uitgaande materiaal leveringen, inclusief paklijst, contact met transporter, en eventuele uitboeking van materialen.
Beheren vendor data management – aanvragen nieuwe leveranciers evenals wijzigingen in bestaande leveranciers (Belgie, Nederland, …)
Beheren aankoopfacturen (materialen en algemene kosten) – Gr’s , coding, tax codes
Controle volledigheid van AP postings

Contactinformatie

Stuur ons een bericht