Rialto Recruitment

Rialto Recruitment

Over ons

Rialto Executive Search is sinds 2016 onze nieuwe naam, gespecialiseerd in de zoektocht naar hoger opgeleide profielen (technisch, commercieel, management). De voorbije jaren werd er ook sterk ingezet op de zoektocht naar ervaren managers om deel uit te maken van Raden van Advies en Raden van Bestuur.

Ontstaan in 2001 als Atlantae Executive Search, en sinds de overname van Egeminplus in 2016, profileren wij ons onder deze nieuwe naam. Symbolisch verwijzend naar een van de meest bekende bruggen ter wereld, vormt Rialto het fundament van onze naam, tevens mooi voorgesteld in ons logo.

Wij vullen een brugfunctie in tussen onze klanten en onze sollicitanten.
Daarnaast vormen we ook graag de brug naar een verdere stap op de carrièreladder van onze kandidaten.
Geen brug is ons te ver om de juiste match te vormen tussen klant en sollicitant. We zorgen voor de verbinding tussen alle stakeholders.

Heeft u ondertussen een adviesraad, of raad van bestuur, of denkt u er aan dergelijke raad te gaan opzetten omdat Corporate Governance of Deugdelijk Bestuur binnen uw onderneming extra toegevoegde waarde kan betekenen, neem dan contact op met onze CEO, die binnen zijn uitgebreide netwerken van GUBERNA, BCTE, WOMEN ON BOARD, u de meest geschikte externe bestuurders kan voorstellen.

Vacatures

Technical Administrative Employee – Lier

Verantwoordelijkheden: Verantwoordelijk voor commerciële administratie en opvolging hiervan in het ERP-systeem, dagelijkse registratie en opvolging van inkomende aanvragen en offertes, opvolgen van projectwijzigingen, aanspreekpunt zijn voor administratieve en financiële vragen, contacten onderhouden met andere afdelingen.
Vereisten: Bachelordiploma of gelijkwaardige ervaring, ervaring in een gelijkaardige of verwante rol, technisch inzicht, uitstekende kennis van MS Office, goede communicatieve vaardigheden, teamspeler, vloeiend Nederlands, Frans en Engels.
Voordelen: Competitief pakket aangeboden, met mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling in een dynamische werkomgeving.

View Jobs Ads »

Team Leader – Lier

Verantwoordelijkheden: Beheer activiteiten om op een veilige manier een kwalitatief hoogstaand product af te leveren binnen een vooraf bepaalde tijdslimiet. Organiseer werk, motiveer en evalueer medewerkers, creëer een veilige werkplek, geef prioriteit aan veiligheid, voer het productieplan uit, beheer werk tijdens storingen, rapporteer afwijkingen, beheer inventaris, optimaliseer het productieproces, train nieuwe medewerkers en geef prioriteit aan het welzijn en de veiligheid van medewerkers.
Vereisten: A2-diploma of gelijkwaardig door ervaring, eerste ervaring als leidinggevende in een productieomgeving en beheersing van de Nederlandse taal.
Voordelen: Competitief pakket aangeboden, met mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling in een dynamische werkomgeving.

View Jobs Ads »

Site Manager – North Limburg

Verantwoordelijkheden: Toezicht houden op de volledige werking van een fabriek, medewerkers aansturen, prioriteit geven aan productie en ontwerp, productieprocessen optimaliseren, veiligheid waarborgen en rapporteren aan de operationeel directeur.
Vereisten: 10 jaar leidinggevende ervaring in een productieomgeving, ingenieursdiploma of gelijkwaardige ervaring, bij voorkeur bouwkundige achtergrond en kennis van prefab beton, kennis van managementsystemen zoals lean management, vloeiend Nederlands, Frans en Engels.
Voordelen: Competitief pakket in een groeiend bedrijf.

View Jobs Ads »

Plant Manager – Limburg

Verantwoordelijkheden: Aansturen van de productie, handhaven van een veilige werkomgeving, leidinggeven aan een team van voormannen en technisch personeel, zorgen voor optimale productieprocessen, formuleren en bewaken van productiedoelstellingen en opstellen van investeringsplannen.
Vereisten: Diploma in engineering of gelijkwaardige ervaring, minstens 5 jaar leidinggevende ervaring in een productieomgeving, ervaring in people management en kennis van Lean Management.
Voordelen: Marktconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden, dynamische werkomgeving, verantwoordelijkheden, ruimte voor nieuwe ideeën en mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Locatie: Site van een internationale groep die bouwmaterialen van hoge kwaliteit produceert.

View Jobs Ads »

Head of Drawing Room – North Limburg

Verantwoordelijkheden: Leid het tekenkamerteam, beheer en evalueer hun werk, houd toezicht op de tekenproductie, werk samen met planning en fabrieksbeheer om te zorgen voor tijdige projectoplevering en tegelijkertijd te voldoen aan kwaliteitsnormen en opbrengstdoelstellingen.
Vereisten: Bachelordiploma of gelijkwaardig in engineering, ervaring in het tekenen van gewapend beton, vaardigheid in Autocad 2D en 3D (of andere 3D-tekenprogramma’s), vloeiend Nederlands en goede kennis van het Frans.
Voordelen: Marktconform salaris, diverse secundaire arbeidsvoorwaarden, dynamische werkomgeving, verantwoordelijkheden en ruimte voor nieuwe ideeën.
Locatie: regio Maaseik.

View Jobs Ads »

Productieleider Gerobotiseerde Metaalafdeling – Dendermonde

Je werkt als productieleider voor Intersig nv (productie van bouwstaalproducten) voor de zeer sterk geautomatiseerde en ultramoderne gerobotiseerde afdeling van de afstandshouders.
Je bent Master/ industrieel ingenieur in de industriële wetenschappen, optie elektromechanica en je hebt een sterke affiniteit voor elektriciteit.

View Jobs Ads »

Technisch Commercieel Adviseur – regio Zuid-West Nederland

Je bent het gezicht van Hanna Instruments (meetinstrumentatie – waterchemie). Je onderhoudt de bestaande klantenrelaties en je prospecteert de markt om nieuwe klanten te werven.
Kennis van en/of interesse in (water)chemie is een must.
Affiniteit met instrumentatie of met meet- en regeltechnieken is een extra troef.
Relevante commerciële werkervaring van minimaal twee à drie jaar.

View Jobs Ads »

Embedded Software Engineer Platform & Drivers – Leuven

Ons bedrijf ontwikkelt een softwareplatform voor ‘Home’-diensten (Internet, TV, SmartHome), beide met
ingebedde softwarecomponenten op apparaten (routers, settopboxen, slimme luidsprekers, enz.) en
componenten geïmplementeerd in de cloud.
Je hebt een academische opleiding in een technische richting van een topuniversiteit.
Je hebt een zekere mate van vaardigheden op het gebied van softwareontwikkeling, bij voorkeur in embedded systemen in Linux
omgeving. (C-taal verplicht – Linux-kernel/OS en apparaatstuurprogramma’s als GPIO, flash-opslag,
Ethernet… – Linux-bootloaders voor embedded systemen – kennis van netwerkstacks en aanverwant
beheerprotocollen als TCP/IP L2/L3, xDSL, OMCI)

View Jobs Ads »

DevOps Engineer – Leuven

Als lid van het Software Factory-team maak je deel uit van een team gespecialiseerd in Site Reliability
Engineering. Je zorgt voor het onderhoud en de ontwikkeling van de gehele DevOps
infrastructuur.
Verder is er ook een taak om cloud-gerelateerde oplossingen en het beheer te onderzoeken
analyse van parameters afkomstig uit het gehele DevOps-proces om te gebruiken als prestatie-indicator.
Een bijkomende taak is het helpen vormgeven en onderhouden van het integratieproces van onze open-source oplossing.
Je hebt een academische opleiding in een technische richting van een topuniversiteit met meer dan 3 jaar relevante ervaring
ervaring met DevOps en/of automatisering. (Embedded Linux – CI/CD-systemen, zoals Gitlab, Jira,
Docker, Jenkins… – Kubernetes – Shell-programmering (python, bash, perl, …), C/C++)

View Jobs Ads »

Customer Support Medewerker / Inside Sales – Nossegem / Wommelgem

Binnen onze Benelux organisatie zoeken wij een enthousiaste en proactieve Customer Support
Medewerker die een hectische dag als uitdaging ziet! Heb jij affiniteit met techniek? Ben je
servicegericht en zet je altijd een stap extra voor de klant? Maar vind jij het ook belangrijk om jezelf
te blijven ontwikkelen? Dan is deze afwisselende job iets voor jou!
Je geeft product en applicatie ondersteuning aan de Field Sales Engineers en aan de klanten per
telefoon en mail.
Je hebt bij voorkeur een werk- en denk niveau van een Bachelor Elektronica / Elektriciteit /
Automatisering of relevante werkervaring, met kennis van Nederlands, Frans & Engels.

View Jobs Ads »

Account Manager – Displays & Embedded Solutions

Je bent verantwoordelijkheid voor de verdere uitbouw van je doelmarkt(en) in heel België &
Luxemburg.
Je verkoopt displays & embedded solutions van vooraanstaande fabrikanten uit ons gamma.
Je participeert aan sales- en technische meetings.
Je bezoekt hiervoor product design verantwoordelijken, systeem architecten, R&D engineers,
project managers, technische inkopers en management op regelmatige basis. Deze taak neemt
70% van je tijd in beslag.
Je beschikt over een technische opleiding, bachelor of master in elektrotechniek, elektriciteit,
elektronica en je hebt enkele jaren Business-To-Business verkoopervaring binnen de OEM markt

View Jobs Ads »

Automation Engineer – (Antwerpen – Brussel)

As Automation Engineer, you will be part of the Operations Department. Together with your
colleagues, you will be technically responsible for the implementation of automation projects at the
client such as the Tunnel Monitoring Centre of Antwerp. Therefore, you will train yourself into the
fundamentals of our automation platform and other new technologies.
Your tasks include:
Implementation of projects based on virtual PLC and SCADA.
Industrial engineer or experienced Bachelor preferably with a minimum of 3 years specialization in
automation.
Passionate about GUI Software development in a Windows .net environment (C# scripting), object
oriented programming, using SQL server as a database.

View Jobs Ads »

Account Manager Led Componenten

Je werkt samen in een team met een collega account manager, inside sales engineer en een sales
manager. Je bent verantwoordelijk voor de uitbreiding en instandhouding van de verkoop van
producten en diensten aan onze klanten en prospects. Je klantenkring situeert zich in de regio
Antwerpen/Limburg/Brabant en Wallonië. Je informeert en adviseert de klant over nieuwe en
bestaande producten. Na het bezoek aan de klant maak je bezoekrapportages (die actie gericht zijn)
in het CRM systeem. Offertes maak je in Axapta en volg je binnen een bepaalde periode op. Je bent
verantwoordelijk voor jouw verkoopbudget en rapporteert hierover aan de sales manager.
Je hebt een sterk 3-talig commercieel profiel en bent gepassioneerd door licht.

View Jobs Ads »

Production Engineer Power Solutions – Halle (Brussel)

Je bent verantwoordelijk voor de omzetting van commerciële dossiers naar productie dossiers, die je
volledig zal voorbereiden volgens de afgesproken regels en procedures, hiervoor werk je nauw
samen met de Product Managers.
Je geeft aan hoe het werk in productie van de monteurs en bekabelaars moet gebeuren en de
Productie Manager zal instaan voor de opvolging. Je maakt de artikelnummers van technische
componenten aan in het ERP-systeem. Werkt mee aan de VCA-implementatie.
Je ondersteunt je collega’s technisch waar nodig en je houdt je kennis steeds up-to-date en je hebt
aandacht voor verbeteringen.
Je hebt Bachelor/Master op zak en als je dit kan aanvullen met enkele jaren ervaring op vlak van
elektrotechniek in industriële setting is dit welkom.

View Jobs Ads »

Sustainability Engineer

•Verantwoordelijk voor Nanogrid- en GPM Management
•De lead nemen in de sustainability berekeningen en energie monitoring
•Expert in duurzame materialen
•Decarbonisatie ( scope 3) begeleiden; zowel in upstream nieuwbouwprojecten als downstream renovatie of O&M
•Informatie versterken over alternatieve materialen
•Werken in een jaarcyclus van behoeftenidentificatie (meest vervuilende materialen); alternatieve ID; impactberekening; voorstel; implementatie
•‘Energy as a Business’ ondersteunen met technische info over opkomende innovaties
•Ondersteunen bij ready-to-implement-oplossingen die het energieverbruik verbeteren
•Technische informatie verstrekken over de laatste technologische evoluties in hernieuwbare energieproductie, -opslag en -verbruik
•De technische maturiteit van vernieuwende technologieën en hun potentieel belang voor het bedrijf evalueren
•Informeren over mogelijke nieuwe subsidieregelingen (met legal team)

View Jobs Ads »

Operations Manager

Je bent verantwoordelijk voor het leveren van uitstekende magazijnprestaties op alle magazijnactiviteiten van de site. Je richt je op het begeleiden van de dagelijkse magazijnwerkzaamheden en het versterken van alle logistieke processen. De dagelijkse magazijnactiviteiten bestaan uit ontvangst, inbound, outbound, verpakken, opslag, value-added services en nog veel meer.
• Algehele supervisie, coördinatie en eindverantwoordelijkheid voor de operaties voor de hele site
•Dagelijkse communicatie met vakbondsvertegenwoordigers over operationele kwesties
•Beheer diverse projecten binnen de magazijnomgeving
•Het behouden en versterken van de bestaande cultuur van continu verbeteren
•Brickwall de uitvoering en opvolging van ons kwaliteits-, gezondheids-, veiligheids- en beveiligingsbeleid
•Ontwikkel en implementeer het tactische en operationele plan voor uw magazijngebied om de realisatie van het strategische plan van de hele organisatie te ondersteunen

View Jobs Ads »

Implementation Consultant

In de kern ben je verantwoordelijk voor het implementeren van de software bij onze klanten. Dat klinkt simpel. Dat is het soms ook. Evenwel komt er in de meeste gevallen veel meer bij kijken, want jouw werkzaamheden bepalen in grote mate het succes van de inzet van de software bij onze klanten. Je creativiteit komt zeer goed van pas bij de toepassing van zowel bedrijfskundige als technische ICT vaardigheden. Je zet jouw bedrijfskundige vaardigheden in om het project van begin tot eind succesvol te laten verlopen, waarbij het belangrijk is om een juiste vertaalslag te maken tussen de bedrijfsprocessen van de klant en de mogelijkheden van de software.

De kerntaken en -verantwoordelijkheden op een rij;
•Implementatie en configuratie van de software
•Opstellen en inrichten van workflows
•Adviseren van de klant bij het inrichten van de software
•Customizen van standaard product naar een tailor made oplossing
•Waarborgen van veiligheid, stabiliteit en optimaal functioneren van de software

View Jobs Ads »

Warehouse Manager (Wemmel)

De Supply Chain Manager is een belangrijke speler binnen het bedrijf. Deze persoon beheert alle aspecten van fulfilment en logistiek voor de klanten in alle kanalen. De Supply Chain Manager zal samenwerken met cross-functionele belanghebbenden in Sales, Finance, Marketing, Sales Operations en Customer Care bij het optimaliseren van processen en het oplossen van problemen. Deze persoon zal verantwoordelijk zijn voor het beheer van 3PL. (Z) hij zal verantwoordelijk zijn voor inkomende en uitgaande verzendingen, het behalen van KPI’s, voorraadbeheer, prestatie-kostenbudget en initiatieven voor kostenverbetering.

View Jobs Ads »

Storingstechnieker E&M voor de regio’s Oost-West Vlaanderen / Antwerpen en Brussel

• Je hebt interesse voor lange termijn opdrachten (enkel B2B) als storingstechnieker voor onze opdrachtgevers.
• Je komt terecht in een breed machinepark waarbij diverse technieken met elkaar worden gecombineerd.
• Elektromechanische Storingen verhelpen en proactief meedenken over lange termijnoplossingen.
• Opstarten van machines en installaties, het opmaken van onderhoudsinstructies en het begeleiden van operatoren.
• Veiligheidsvoorschriften bewaken en de correcte naleving ervan opvolgen.
• Uitgevoerde analyses en interventies correct rapporteren.
• Je bent bereid om in ploegen te werken
• Je combineert een A2-diploma met enkele jaren relevante werkervaring of je behaalde een bachelorsdiploma elektriciteit/elektromechanica.
• We bieden enkel een functie op maat van jouw expertise en voorkeur!
• Freelancers zijn ook meer dan welkom

View Jobs Ads »

Cleanroom Validation Expert

Validatie van cleanrooms naar standaarden volgens ISO
Validatie van cleanrooms op vlak van GMP-richtlijnen
Validatie op cleanrooms & operatiekwartieren m.b.t. HVAC infrastructuur
Validatie op technisch apparatuur zoals onder meer isolatoren, zuurkasten, …
Technische opleiding
Minimum 2 jaar ervaring m.b.t. Cleanroom Validatie
Kennis van GMP en ISO

View Jobs Ads »

Materials Management Officer

Met behulp van het ERP-systeem de juiste voorraad berekenen en aanleveren, zodat alle klanten op tijd geleverd worden. Het doen van de gehele productieplanning, alsmede het tijdig plaatsen van de benodigde bestellingen bij externe leveranciers.
Bereken op recurrente basis de behoefte per productgroep “externe artikelen” en plaats de nodige bestellingen bij externe leveranciers, rekening houdend met afgesproken levertijden.
Bereken op recurrente basis de behoefte per productinvoergroep “interne artikelen” en werk de volledige productieplanning uit en plan deze.
Bepaal en implementeer strategische voorraad op basis van historische en verwachte verkopen.
Academisch diploma (BSc) in logistiek, supply chain of vergelijkbaar door ervaring.
Minimaal 3 jaar relevante ervaring.
Ervaring in medische hulpmiddelen (productie) is een sterk pluspunt.

View Jobs Ads »

Sales Export Manager (Europa, Central Asia, Maghreb)

Organisatie, aansturing en uitvoering van de verkoopactiviteiten van de toegewezen branche / regio / klanten / distributeurs.
Klantenbeheer & dagelijkse opvolging van verkopen & alle offertes.
Ervaring in de markt van medische hulpmiddelen wordt aanbevolen, maar is niet vereist.
Opleidingsniveau: Bachelor met minimum 3 jaar ervaring in een gelijkaardige functie.
Uitstekende commerciële instelling en inzicht.

View Jobs Ads »

Contactinformatie

Stuur ons een bericht