Belgian Fluid System Technologies BV

Belgian Fluid System Technologies BV

Over ons

Belgian Fluid System Technologies is het geautoriseerde Swagelok verkoops- en service center voor België en Groot Hertogdom Luxemburg. Wij bieden een breed gamma van hoog kwalitatieve Swagelok® producten en een ruim assortiment diensten aan, aangepast aan de individuele noden van onze klanten. We houden voldoende voorraden ondersteund door de Swagelok regionale distributiecenters en een world-class supply chain management.

We hebben hoog opgeleide ingenieurs, klantenservice, en uitvoerend personeel om u de nodige support te verzekeren op technisch en zakelijk vlak. Met onze technische informatie staan we klaar om u te steunen bij het uittekenen en onderhouden van uw systemen. Wij bieden on-site stockbeheer, ontwerp assistentie en opleiding. Onze medewerkers staan ter uwe beschikking voor technische hulp, offertes, orders en verzendingen. Onze vertegenwoordigers komen bij u met een brede waaier aan diensten, met het oog op verhoogde productiviteit en efficiëntie.

Nieuws

Swagelok Ammonia Sampler

Swagelok® Ammonia Sampler

The Swagelok ammonia sampler enhances safety by minimizing operators’ exposure to liquid and vaporized ammonia. It ensures sampling consistency, expedites the sampling process, and eliminates ammonia sample transportation within the facility.

Lees meer »

Vacatures

Customer Service Administrator

Competence requirements, theoretical background/education:
• Higher secondary education or equivalent by experience
• (Basic) Technical knowledge or technical interest in fluid system products

Competence requirements, practical background:
• Multilingual: Dutch / French / English
• Computer skills: Outlook / Excel
• Continuous learning
• Customer-oriented
• Knowledge of SAP B1 is a plus, but not a requirement

Main goal:
• Assisting customers from quote to invoice
• Responding to customers’ questions: telephone / email
• Back-up for team members

Responsibility:
• Technical
• Understanding the customers’ questions
• Determining who to direct the questions to

Sales:
• Support customers and account managers in daily operations
• Provide answers on technical questions or direct them to the right colleague
• Administrative support to the sales process including both in- and outbound communication

• Other responsibilities:
• Being a loyal team member in a wonderful team

View Jobs Ads »

Contactinformatie

Stuur ons een bericht